Idrottskaos

Idrotten blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, hade släpat med halva min garderob eftersom vi skulle ut och springa. Och så visar det sig att Anders är hemma med Joar och istället får vi ha: Radivoj!! (huuuh!!!)

Fruktansvärt traumatiskt. Iaf spelade vi lite fotboll och mitt lag ägde även om jag inte är imponerad över Anderssons träffsäkerhet ;P
 
Spelade även lite volleyboll, tjejerna mot killarna, fick faktiskt igång ganska bra spel där. Väldigt jämna set =) Och så innebandy mot killarna (inte liika jämnt precis). Trevligt ändå, till slut fast jag saknade min vapendragare Sofie =P

Imorgon blir det tävling för hela slanten... lite laddad även om jag mest vill sova för tillfället. Ska ringa Lizze och höra vad som händer ikväll. Ska vara hemma senast tio har jag iaf bestämt mig för... sömn är prioritet nr 1!!  

Kommentarer
Postat av: Sofie

Spelade ni volleyboll!!! *störtlipar* Utan mig :( Du skulle ha stoppat dom, haha! Volleyboll är ju mitt spel! mitt mitt mitt... okej nu kanske jag tog i lite men ändå! Satan med... haha ;)

Postat av: Jenny

Haha, jag vet! Tänkte på dig direkt! Men det blir fler gånger, det lovar jag =D Annars skjuter jag någon =P

2007-02-09 @ 19:27:37
Postat av: Sofie

Ja jag ska med skjuta nån om jag inte får spelae volleyboll :D I love it :D Men när vi ska spela nästa gång ska du och jag regera som dom aldrig sett oss regera innan :P Och då är ändå du och jag alltid, ALLTID bäst på idrotten :D

2007-02-09 @ 23:11:33
URL: http://zoofiiie.blogg.se
Postat av: Jenny

ALLTID! Himmel, ingen har ju någon chans mot oss i VANLIGA fall! ;) Vi kan köra vi mot resten ;) hahaha

2007-02-10 @ 18:54:41
Postat av: Sofie

Haha, skojar du ;) jag säger bara vänta och se. sen håll i hatten för det kommer gå undan ;)

2007-02-11 @ 00:34:37
URL: http://zoofiiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback