Humörhöjare

Magen är inte bättre men mitt humör är... tog mig samman och följde med morsan och handlade (även om det kostade lite) och fick en bok av mamsen och köpte brittiska utgåvan av Cosmo. Så mitt humör är på topp, nu har jag något att göra =)

Som grädde på moset (hm, låter ju inte särskilt frestande när man tänker på det) så pratade jag med Nea (alltid trevligt =D), som ska komma över och hälsa på, alt. Emelie oxå. Nice det oxå. Dessutom ska jag beställa böcker och annat skit från cdon... ja, kan man inte träna får man helt enkelt hitta på annat =P 

Nu ska jag ner och kika på om soppan ska göras (och sedan blir det våfflor ikväll...) för att vara en dålig dag så är den rätt bra =) 

Puss puss på er allesammans

Kommentarer
Postat av: Lizette

Krya på dig nu! Hoppas att magen blir bra snart och du kläderna kommer redan nästa vecka utom min klänning och dit rosa linne :)

Postat av: Jenny

Tack så jättemycket gumman =)
Jättenice att allt kommer så tidigt, kan jag ju börja använda mina skor snaaart! Ännu en trevlig överraskning på dagen =D

2007-02-28 @ 16:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback