Fyllelista

När & hur gammal var du? Den 8:e september på min 18-års dag (sicket under av laglighet och bra beteende jag är... var? =P)
Med vilka? Sofie och jag hängde ihop hela kvällen men förfestade tillsammans med Cassa och Frida oxå. Får ju inte glömma de nyktra killarna Joel, Simon och Olof som höll oss sällskap ;) 
Vad och hur mycket drack du? Tre alkoläsk, typ 7 shots och en grogg.
Hur suddigt är minnet av kvällen? Kommer ihåg allt precis som det ska vara =D
Är minnet bra eller dåligt? Hur bra som helst! Enda gången jag har haft riktigt, riktigt roligt på Lorden (Ågatan).
Pinsammast? När jag skulle ta mig ut ur Simons bil vid två på natten (i stiletter och fortfarande sjukt lullig), folk skrattar fortfarande åt det =P
Kysste du någon? Hm, nej jag tror inte det. Allt är nog inte kristallklart tydligen =P
Dagen efter? Jag låg med huvudet gömt i korsade armar under min födelsedagsmiddag med släkten, säger inte det allt? =P Första och enda gången jag har varit bakis.

Eftersom jag har varit upptagen hela helgen och inte kunnat uppdatera så får ni lite allt möjligt på en och samma gång. Mycket att berätta och skriva ju ;) haha

Kommentarer
Postat av: Sofie

Det är också den enda gången jag har haft så förbannat kul på lorden :D haha! Helt sanslöst var kul det var!

Postat av: Fräddan

Japp, det var det! :D

2007-02-11 @ 23:07:46
URL: http://sandevarn.blogg.se
Postat av: Jenny

Fattar inte varför man inte kan ha så kul varje gång. Nästa gång så ska vi satsa på det! ;D

2007-02-12 @ 14:26:33
Postat av: elin

jag då,
jag var ju också med fast jag inte fick :P

2007-02-14 @ 16:02:20
Postat av: Jenny

Japp, det var kvällens överraskning. Oväntad men kul =D

2007-02-15 @ 09:45:59
Postat av: Cassa

Mycket rolig kväll

2007-02-15 @ 23:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback