Freaky Friday

Min fredag var väl hyfsat normal men kollade precis på filmen. Sjukt länge sedan jag såg den. Himla bra också, får mig alltid att le =) Dessutom är Chad Michael Murray sanslöst het i den, mycket snyggare då (och i Gilmore Girls var han riktigt het oxå) än vad han är nu =P

Snart dags att sova men det var så mycket trevligt folk inne på msn så jag var tvungen att prata lite. Lär väl fastna =P hehe

Förresten: popcorn är sjukt underskattat och jag har väldigt svårt att tro att det bara är 100 gram i en sådan påse! De fyller ju en av våra största skålar!!! Men gott är det =D


Kommentarer
Postat av: elin

jenny,
hur mkt väger popcorn?
100 gr popcorn är MYCKET popcorn :P

2007-02-19 @ 12:54:02
Postat av: Jenny

jaa jag upptäckte det =D

Tycker ändå att det blir löjligt mycket popcorn av en påse, men jag klagar inte =P hehe

2007-02-19 @ 15:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback