Eftersom jag inte var inne igår får ni listan idag ;)

10 favoriter:
Färg: rosa (dock inte på kläder)
Mat: sallad!
Band: Yellowcard, Skillet, Sum osv osv
Film: Disney, Yrrol mfl
Bok: Harry! Och Eddings
Sport: badminton, volleyboll, hoppning (och att titta på: handboll) 
Årstid: sommar
Veckodag: fredag
Glassmak: choklad!
Tid på dygnet: midnatt är mys

9 för tillfället:
Humör: halvstissig (Billy Talents fel)
Smak: Royal Gala-äpple
Kläder: Morgonrock
Bakgrund: Jag, Nea, Lizze, Emelie och Sofie (inte min, EC) på lorden
Nagellack: nada
Tid: 09.54
Omgivning: mitt sjukt stökiga rum
Irritationsobjekt: Ingemar och hans jävla naturkunskap!

8 första:
Bästa vän: emelie och emma
Screen name: ?
Husdjur: undulaten Biggles.
Piercing: öronen
Förälskelse: hm... antingen Chris... möjligtvis August
Musik: Hm... absolute music
Bil: ingen än... men vill ha mini
Kyss: "riktiga" med Chris

7 senaste:
Alkohol: Apelsinjuice + smirnoff
Mat: fullkornsmacka med ost och gurka
Dryck: varm choklad
Biltur: Alle skjutsade hem mig från ICA
Kyss: inte så länge sedan =P
Spelad låt: Billy Talent - River below
TV-program: Top Model (ljudet av Lustgården räknas inte?)

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Ööh... kanske? Eller nej förresten, tror inte att pojkarna i Portugal räknas =P
Brutit mot lagen: Fortkörning är väl det värsta
Blivit arresterad: Faktiskt inte ;)
Badat naken: Som mindre såklart
Varit med på TV: Var Lucia i portugisisk tv
Kysst någon du inte känner: jadå, har väl hänt

5 nej tack:
Kläder: tacky
Mat: mardröm på schnitzel
Musik: Hm emelies/adams skumma musik
Dryck: räknas blåbär- och nyponsoppa?
Personlighetsdrag: feghet

4 saker:
Du gjorde igår kväll: promenixade, diskade, läste och kollade på toppis
Du kan höra just nu: Ebba som busar med sin pipleksak (läs: dildon), dammsugaren och Crazy town
Du inte kan leva utan: kärlek (precis som Lisa)
Du gör när du har tråkigt: sover (samma sak som syrran där oxå)

3 personer:
Du kan berätta allt för: Mamma får hör mycket och även Nea, Sofie, Emelie, Lizze (ska jag fortsätta =P) Är ingen hemlighetsfull person.  
Du tycker om: En himla massa människor =D
Du inte gillar: Inte så många, men så har vi ju en viss person som är hemskt onödigt irriterande

2 val:
Kaffe eller te: kaffe för tillfället
Vår eller höst: Vår, vårkänslor är toppen!

1 önskan:
Ett friskt liv med mycket kärlek

Kommentarer
Postat av: Emelie

sluta mobba vår musik! haha. Kan ju inte hjälpa att jag lär mig att gilla den skumma musiken han skickar ;D

Postat av: Jenny

Haha, jo. Ge upp när du under första lyssningen inser att det är sjukt dåligt ;) Haha

2007-02-15 @ 17:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback