Diiiiieee!!

Har precis sett på filmen som Emelie var en darling och plockade med till mig; Crank. Länge sedan jag skrattade så mycket, vissa grejer var bara sjukt skrattretande helt enkelt (om jag säger Chinatown, vad säger du då, Emelie? Och det är bara en sak =P).

Morsan och Lisa måste ha undrat när jag helt plötsligt börjar asgarva. Hyfsat bra film, iaf inte tråkig ;)

Var även på Mio idag och kikade på lite vardagsrumsmöbler, hittade allt utom tv-bänk så det blir inte något därifrån tyvärr =( Jag hittade dock världens goaste säng (vill ju ha en 1,20 säng) men den kostade 11.500...  jag får prata snabbt om jag ska lyckas övertyga morsan till det. Men jag jobbar på det... och jag jobbar braaa  ;)

Hade väldigt trevligt här igår och min fika var uppskattad (wej, mitt slit var värt besväret ;P). Sånt man ska göra på lovet =D

Kommentarer
Postat av: Emelie

visst är han sjuuukt rolig? ;D

Postat av: Jenny

haha, helt sanslöst!!! =D

2007-02-21 @ 00:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback