Dagen i korthet

Har precis varit ute i friska luften med Ebbis och sprungit lite. Extremt glad för det är första gången på länge som jag faktiskt kan springa ifrån den där lille saken. (Tror inte det beror på att hon har snö upp till magen eller så =P)

Idag är det jobb som händer och ännu senare ska jag bort till Nea för lite snöbollskrig och annat roligt =D

Men innan dess: Nu är det dags att leta upp kyckligspelet som vi har diskuterat på några träningar... watch out, biacthes, here I come ;D

Kommentarer
Postat av: Sofie

Nu har jag fixat ny blogg och fått den andra raderad ;)

Postat av: Jenny

Och vem hjälpte dig? ;)

2007-02-24 @ 03:26:39
Postat av: Sofie

Du min älskling :P Fast bloggen fuckar sig nu ändå :S

2007-02-24 @ 21:22:03
URL: http://zoofies.blogg.se
Postat av: Jenny

Haha. Det är väl just typiskt =/

2007-02-25 @ 17:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback