Bara för att jag är sjukt tetig, Nea

Idag har jag och Sofie frossat lite lätt i semlor, måste ju vara något av det godaste, seriöst. Sjukt gott. Fikade först uppe på Hamrins och sedan gjorde vi egna =P hehe. Frossa som sagt... men det var det värt ;)

Fick köttbullar idag till mat oxå, hemgjorda är verkligen helt underbart gott. Kände det på lukten när man kommer på uppfarten, löjligt gott det luktar =)

Har nog bestämt mig för fest på fredag (alltså utgång, ingen hemmafest, för att undvika missförstånd =P), ett antal har tjatat lite lätt. Rätt sugen på det oxå, verkar vara många som ska ut och det är ju alltid trevligt =D

Kommentarer
Postat av: Nea

Haha fuck you Jenny. Dock åt jag också en semla igår :P

2007-02-14 @ 09:41:46
Postat av: Jenny

Hehe. Semlor är världens bästa! ;)

2007-02-15 @ 09:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback