Balders är en barnlek!

Jag kunde lika gärna ha bott på Liseberg, mitt liv är någon sorts berg-och-dalbana i vilket fall som helst... fruktansvärd morgon imorse; jag missade bussen, kunde inte hitta nycklarna osv osv. Sedan när jag tar bilen ringer telefonen och jag mitt pucko svarar!! Helt sanslöst korkat fast jag ser att det står jobbet på displaygen! Inte undra på att jag dunkade huvudet i ratten sen.

Så nu ikväll blir det att jobba tre timmar helt plötsligt vilket betyder: jag missar min fysträning!!! Så sjukt ledsen och besviken på det! Jag blir seriöst arg på Staffan om vi har fystesten idag! Vill ju inte missa det! Inte en chans! Nea, övertala honom, tänk på träningsvärk ;) haha

Paul insåg att jag var stressad (no shit) och tyckte att jag skulle sluta kolla saker att göra i almanackan under lektionerna (det hjälper sääääkert, ingen ironi =P) och jag har dessutom tröstshoppat världens dyraste glass (som jag inte har ätit... än ;P)
 
Och Elin: So sick. Säger bara det ;) hahahaha

Kommentarer
Postat av: Fräddan

Du ahde tur, han var sjuk, IGEN!

Postat av: elin

jag?

jag fattar inte :S haha

2007-02-07 @ 18:51:42
Postat av: Nea

Antar att du menar Daimglassen? :D

2007-02-07 @ 19:16:13
Postat av: Sofie

höh?!

2007-02-07 @ 19:29:56
URL: http://zoofiiie.blogg.se
Postat av: Jenny

HAHA. bara en massa frågetecken där.
Elin - vad diskuterade vi på geografin?
Nea - Faktiskt inte, letade efter den men det blev Häagen Dazs istället ;)
Sofie - Okej, fattade inget av det =P
Fredrik - Någon gång ska det vara min "tur" hehe =P

2007-02-07 @ 22:20:36
Postat av: Sofie

Nej och jag fattade inget av ditt inlägg :P därför just "höh?!"

2007-02-07 @ 22:58:54
URL: http://zoofiiie.blogg.se
Postat av: Jenny

Haha förstår det, sjukt splittrad när jag skrev det uppenbarligen =P

2007-02-07 @ 23:10:15
Postat av: elin

jamen det herregud...
det kan bli värre :P hehe

2007-02-08 @ 08:25:13
Postat av: Jenny

Haha, kan alltid bli värre ;)

2007-02-08 @ 13:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback