Baka =D

141850-50


Kan man baka ihjäl sig så har jag i alla fall gjort ett väldigt bra försök till det. Har bakat sedan förmiddags, skulle egentligen bara  ("bara" =P) göra tre olika saker; snoddas, bullar och bananochchoklad-kaka men så ringde Lizze mitt i allt och öppnade mina ögon för kladdkaka oxå (så att även Emelie kan få något =D), så det blev det oxå.

Vår form är dock borta så det blir kladdkakemuffins av det hela =P Men det går lika bra det. Haha.

Nu ska jag sova lite innan folket kommer (känner att jag behöver det... snaaark) för att kolla på filmSov så gott ;) 

Kommentarer
Postat av: Fräddan

OOH, wäästa abrnkalaset! :D

Postat av: Fräddan

Barnkalaset*

2007-02-19 @ 16:58:48
URL: http://sandevarn.blogg.se
Postat av: Jenny

Japp! Fast utan fiskdamm ;D

2007-02-19 @ 18:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback