Badmintondag så det står härliga till!

Jupp, har suttit i tennishallen hela långa dagen och det har gått:

APA! Helt sanslöst vad arg jag har varit (fast det har ju varit kul största delen av tiden).

Jag och Nea visade inte alls vår klass i dubbeln, vi borde ha tagit dom där jäkla skåningarna (som fuskar dessutom =P) och köttat dom så det flyger otrevliga saker runt oss om vi hade varit på g.

Singeln ska vi som vanligt inte tala om... även om jag har mina stunder av hyfsat fel. Dock allvarliga problem med servreturerna, vet inte hur många jag hade i nät!! Nåja, trevlig dag och för de andra har det gått väldigt bra =) CBF regerar!! =D

Nu ska jag äta och sedan ska jag, Nea och Fredrik bort till Alle och kolla på senaste avsnitten av Heroes. Nice =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback