Att det ska vara så svårt med överskrifter =P

Väldigt trevlig kväll igår... låg hemma hos Nea tillsammans med Sofie, Fredrik och Alle, hade allmänt trevligt tycker jag =)

Snöbollskriget var en höjdare, trots att kramsnön var starkt frånvarande, jag blev rätt skicklig på att krama till snöbollarna till slut ändå. Och folk upptäckte att jag inte var alldeles lätt att få ner, inte som min lättfotade kompis ;) hahaha, sorry Nea =D

Idag ska jag ta tag i mitt liv, ska ringa Emelie, städa och sedan jobba. Är väl bara att ringa Emelie som är kul... resten är kanske inte någon höjdare =P Gick bra att jobba igår dock och idag blir det bara kassa 1 ändå. Inga problem. 

Puss puss, nu ska jag ta tag i andra världskriget ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback