Walk the dog.

Idag har jag umgåtts mkt med Ebba, först kammat henne och sedan tog vi en låång promenad. Tyckte att Asarums-miljön började bli lite väl tråkig nu så jag körde bort till Karlshamn. Så vi gick strandpromenaden, Kollevik och den rundan. Kallt till tusen men härligt.

Nu ska jag snart skjutsa in Lisa och Annie till deras träning. Kommer vara lite tidig till min egen träning. Men det är lugnt, jag får v70n så jag kan koppla in mp3n och lyssna på musik så länge =)

Jag har hittat en "ny" grej att göra när jag är uttråkad. Jag sminkar mig. Har provat min lilla skämt-eyeliner från H&M (ja, det är skämt eftersom ena delen är svart med glitter och andra vit med glitter.... dessutom med hello kitty på ;D), så för tillfället är jag glittrig. Opassande, mjo kanske men skitsamma =D

Nej, nu pyser jag. Bye bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback