Time flies

Sådär, nu var nästan även den här dagen avklarad. Är det inte förunderligt hur snabbt tiden går egentligen? Jag köpte en väldigt liten kalender idag och upptäckte att jag inte behövde bläddra långt för att komma till de datum där det står (preliminärt): flytta till Halmstad. Läskigt som fan och det gav mig en känsla av snabbt annalkande panik.

Iaf ska jag till Karlskrona för att luncha lite med pappsen imorn (vissa har inte fördelen att kunna luncha med fäderna i Karlshamn så jag får ta mig till K-krona ;D) och förhoppningsvis hitta lite snygga festkläder (som kan matcha mina skor hihi). Föredrar egentligen inte K-krona men det blev billigast eftersom jag snor pappas månadskort på vägen hem, hihi.

Nu ska jag facebooka lite... måste ju hålla koll på kussen min. Det är meningen att jag ska hinna upp dit innan jag flyttar oxå. Vet i fasiken hur det ska gå till... men vill, vill, vill!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback