This is my life

Jag har lagt in en väldigt lång lista på datorn med musik som slumpas fram allteftersom. Mycket bra musik måste jag säga ;) haha eftersom det är jag som har valt det så =P

I alla fall så hade jag precis århundradets krock. Den hoppade från In Flames-The quiet place till Dolly Parton-Here you come again. Det blev ett litet chockartat där måste jag säga =P

Annars går packningen framåt (även om man inte kan tro det om man tittar på mitt rum, hallen och övervåningen i allmänhet). Det behövdes två fulla kartonger till mina böcker (och då struntade jag i mina Kitty, vilka hade tagit en stor plats) och jag vet inte hur många lådor till mina kläder. Och en till mina filmer oxå =) Jag kommer bli överhopad på 22 kvadrat. Men klarade jag det på 13 så ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback