the golden compass

Jaha, då har jag varit på bio. I Bromölla för att vara exakt. Såg Guldkompassen tillsammans med Fredrik, Erik, Johannes och Sebbe (vilket betydde jag + fyra killar i bilen = trååååångt. Jag är ju inte precis en vandrande pinne, Erik sitter lååångt bak när han kör osv =P). Jag tyckte iaf filmen var bra (även om jag inte får medhåll av precis alla).

Eftersom grejen med filmen är att alla personer har sin "själ" utanför kroppen i form av ett djur så har jag börjat fundera över vad i hela friden jag skulle vara för ett djur. Eller snarare vad min daimon skulle ha för form. Jag har inte kommit på ngt kul. Måste ju kanske ha lite självkännedom för att komma underfund med det... nåja, jag ska fundera vidare.

Hör i bakgrunden ljudet av senaste Harry-filmen... jag är verkligen inne på magiska saker nuförtiden, andra världar. Vad i hela friden vill jag fly ifrån? Ja, den som vet. Hittelön till den som kan hitta min självkännedom ;) haha

Okej, jag gjorde precis ett test
www.guldkompassen.se där man kunde "hitta" sin egen daimon. Innan jag säger vad det är ska jag bara säga att jag hatade apan som Nicole Kidman hade som daimon. Och vad får jag;

en apjävel! Fan. En likadan ap-jävel. Pereus. Härligt. Faaan. ;)

Gjorde det igen. Nu fick jag en kråka. Åt helvete med självkännedom jag vill ha ngt coolt.

Kommentarer
Postat av: Emma

vill med se den!! =P sov gott!! =)

Postat av: Jenny

JAG tycker den var värd pengarna iaf =)

Detsamma =) haha.

2007-12-12 @ 23:30:16
URL: http://djenns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback