Tankar kring accenter... (heter det ens så på svenska?)

Såg lite av Charlies Änglar 2 som går för tillfället på 3: an. Jag kommer antagligen bli mobbad om jag erkänner att jag tycker den är underhållande på ett väldigt girl power-sätt.

För er som har sett filmen (och kommer ihåg den) så pratas det ju lite med irländsk accent... jag kan verkligen inte bestämma mig för om jag älskar det eller är lite mer tveksam till det hela. Men det är ändå rätt kul att lyssna på ;D

Iaf ska jag nog krypa till kojs hyfsat tidigt ikväll... ska städa huset imorn plus att jag ska ta mig till Näsum för en liten höftröntgen på Ebba... ensam! Får se hur det blir... traumatiskt kanske? Jaja... enda behållningen är att jag ska plugga in min lilla mobil i bilen och lyssna på bra musik hela vägen dit =) Och hem.

Och på tal om accenter så är veterinären norrman... den brytningen är jag inte tveksam till. Den är mysig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback