Snart är det jul... eller krig (med tanke på hur folk bunkrar upp)

Ägnade gårdagskvällen åt att studsa, gömma mig under en filt, svära och skrika. Kollade på skräckfilm tillsammans med Fredrik och Alle... trevligt men mitt hjärta har slutat älska mig. Värmde dock upp natten sen med litet buktalardockor (och inte den läskiga sorten). Helt underbart roligt.

Dagen på jobbet har varit busy. Dels tog det mig en timme att komma igång med ett tempo i kassan (ja, jag var trött!) och dels har det varit så mycket kunder att jag hade kö ner till pastan. Stressande. Men alla (nästan) var på bra humör iaf så det har varit en väldigt trevlig dag =)

Ikväll ska jag ladda inför morgondagen, samma pass och prognoserna visar det kommer vara lika mycket folk då, och förhoppningsvis sova med lite färre saw-drömmar (dock oläskiga sådana... hur det nu kan vara det när det var en blandning av saw och the hills have eyes? Måste ha blivit en överdos av skräck ;P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback