Shopping

Nu är jag äntligen klar med alla mina julklappsinköp! =D Både till familjen och till mig, min kvot är härmed fylld. Hittade två långärmade, svarta tröjor till mig (nödvändigt), sista till petite och det sista till mammsen. Köpte en jättegod parfym i presentförpackning till mig själv oxå. Presentförpackningen gör att jag får en body lotion till oxå, älskar body lotion :D Så nu kommer jag lukta lite lätt viol. Visserligen har jag ett överskott av parfymer men vad är en jul utan en parfym i julklapp?

Ebba och jag har annars gått runt hela Asarum (nästan). Korpadalen räknas liksom inte till själva Asarum utan är mer en sorts förort till Asarum, utan vi gick runt själva kärnan =P

Just det, sprang in på Karl-Oskar och Kristina där de hade 20-50 %hela sortimentet. Därför jag passade på att köpa två tröjor ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback