Shopping utan shopping.

Jaha, då var man tillbaka från Kristianstad. Jag har, hör och häpna, köpt en grej!! Som inte ens jag betalar. Det är ju så att man blir tårögd av stolthet över sig själv.

Men egentligen var jag ju bara moraliskt stöd till Fredrik och hans shoppande av julklappar. Måste nog säga att min aura var rätt för han hittade ju allt. Och till och med Alle köpte något... ja, det är en stor dag för oss alla ;D haha

Nu ska jag iaf städa huset. Kan ju meddela att jag inte är särskilt sugen på det. Ägnar mig åt att sockerchocka min kropp inför den kommande prövningen (nåja).

Och ute i köket står pappa och steker sill vilket föranleder en ganska distinkt stank. Men, är det jul så är det väl jul, antar jag.

En kopp kaffe och sedan är jag iväg. Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback