Saturday night fever... utan febern.

Jag har precis spenderat tre timmar (tre timmar med ungefär 200 kr/timmen) med att gå och fronta. Har varit med om jobbigare tillfällen att jobba. Trodde faktiskt inte att det skulle vara riktigt så lugnt =P

Jag är iaf glad att jag inte valde det miljövänliga sättet och cyklade till jobbet för jag hade haft svårt att frakta hem matkassarna på cykeln ;) Ibland är det tur att sadeln är blöt =P

Tittade precis på slutat av den otecknade versionen av Peter Pan (som jag för övrigt älskar) och upptäckte till min stora (gigantiska snarare) förvåning att jag satt och blev tårögd. Satt och viftade som en parodi på en miss America. Vad i hela friden!? Jag?! har dessutom sett filmen x antal ggr... ja, livet är underligt. 

Nu ska jag fundera på min packning. Övervåningen är avspärrad nyår förresten. För mitt sinnes skull. Det bara går inte att städa den ;)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback