Ready to go

Sådärja, nu är det inte alldeles mkt kvar att göra innan jag sticker bort till McDonalds (och i förlängningen Simrishamn). Ska bli väldigt roligt =D Ska bara handla lite mat till (eftersom jag alltid glömmer ngt) och dessutom hämta ut mina skor från H&M =D Fick ett sms att de kunde hämtas ut efter klockan 17 idag så det ska jag fan göra. Även om de inte får följa med på badminton-cup. Vet inte riktigt vad jag skulle ha för användning av dem där =P

Nej, nu ska jag gå och äta lite middag, skiter i pastasallad och sådant ikväll och imorgon. Jag hittar på ngt annat istället =P Typ keso och apelsin. Min "nygamla" favorit =)

Ha en trevlig helg allihopa =D

Fan jag har glömt att packa ner apoteket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback