Prosit?

Sitter här och nyser för tillfället. Håller nämligen på att packa ner mitt rum (mitt liv?). Måste säga att jag förundras över hur mycket skit jag har egentligen. Ska vara riktigt hård och slänga allt som jag inte kommer använda någonsin igen (både kläder och prydnadsföremål), men det är inte lätt. Affektionsvärde är en stark kraft ;)

Blev inte bara jag och Fredrik igår, vi körde nämligen upp till Erik och helt plötsligt var jag omringad av människor. Alle, Mikael, Johannes, Sebastian, Malin och Jessika var oxå där nämligen. Spelade spel och hade allmänt trevligt. Vi tjejer fick som vi ville oxå och fick se 10 orsaker att hata dig. Trots missnöjda grymtanden från vissa av pojkarna ;) Men å andra sidan fick de spela Guitar Hero efter det så =P

Nej, nu ska jag fortsätta. See ya'!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback