Övervåningen är kaos.

Jag har nu tagit en paus från nedpackningen på... hm... en hel Star Wars-film? Mja, ungefär. Jag har verkligen noll i självdisciplin... men å andra sidan; hela garderoben är utrensad och jag ska slänga mer än jag ska ta med mig så jag har kommit en liten bit ;)

Nu har jag dels sett Star Wars II - attack of the clones och samtidigt hunnit läsa recensionenI am legendMoviezine. Och jag tänker defintivt gå emot pojkarna igår (seg...?) för den fick en fyra. Det är väl pojkarna som saknar djup ;)

Det är tydligen samma regissör som Constantine hade. Jag har sett den filmen (med svensk text och utan franskt prat) men jag kan verkligen inte komma ihåg om den var bra eller inte. Jag var... upptagen med annat. Mitt fokus var inte sådär klockrent då haha. Men det får bli den oxå att se tror jag. Bara för att ;)

Nej, nu ska jag fortsätta packa ner mina prydnadsföremål. Är lite nervös över att ngt ska gå sönder men jag har allt det ömtåliga i en låda iaf. Och den ska jag vakta med mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback