Nu ska jag gå bananas med smsen

Jaha, då har jag för första gången någonsin laddat mobilen via min internetbank. Smidigt ska erkännas. Laddade 200 kr (för gratis sms) fick 300. Har jag en turdag?

Inte helt, jag hittade ingen klänning till nyår, jag gillar inte Karlshamn alltså, men å andra sidan hittade jag en söt partytopp för 99 så det jämnar väl ut sig antar jag ;) Hittade en snygg svart klänning (?) visserligen men den var lite väl kort... även om jag skulle ha haft tjocka strumpbyxor på mig. så den dissade jag.

Nu ska jag se klart Casablanca tror jag. Kanske hitta ngt att äta dessutom. Och en kopp te. Det är ju aldrig fel =) Fick dessutom H&M-katalogen så där har jag ytterligare ngt att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback