Miss me when I'm gone?

Jag såg, för första gången någonsin, en Star Wars-film igår. Visserligen inte hela, men stora delar. Har aldrig fattat grejen men nu går de på sexan så jag får se till att se alla (om jag pallar). Det är ju 30-års jubileum ;) Jag får sådana tönt-vibbar av hela grejen bara... och ibland försökte jag helt enkelt undvika att skratta högt. Men, jag ska inte vara dömande utan ge töntet en chans helt enkelt.

Ser, för övrigt, nya Simple Plan-låten precis överallt. Hörde den första gången i tisdagskväll och sedan har den börjat förfölja mig. Inte för att jag klagar. Upptäckte precis dock att Perez Hilton (bloggaren, som är med i en snutt i videon) har en WESC-tröja. Måste bara säga att jag blev lite chockad. Och även att Nokia har århundradets sämsta produktplacering i videon, bu för Nokia. Och att hela videon är ett under av produktplacering, inte snyggt. Men du tjänar ju på det. 

nu var det ute ur systemet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback