Merry christmas

Tänkte göra Fredriks jul-lista från förra året igen men så läste den jag och upptäckte att det hade blivit exakt samma svar som förra året (sånärsom). Inte kul för mig... och inte för er med minne heller ;)

Istället kan jag säga vad jag har gjort idag. Idag har jag jobbat 8,5 timmar. Trots att jag bara skulle ha jobbat drygt 6... så går det till på ICA. Men å andra sidan... de 2,5 extra timmarna gav mig 500 spänn extra i pengar. 

Till och med på ICA sprider julkänslan sig. (och det är väl ändå på tiden).

Kvällen har ägnats åt spel med familjen, jättemys. Ngt skumt med siffror (när jag väl hade fattat det ägde jag ;D hahaha), plockepinn och yatzy. Yatzyt som är favoriten förlorade jag tokmycket på. Haha. Typiskt. 

Och, tro det eller ej, jag har julmusik på!! Eller nåja, jag blev tvingad. Men allt för julkänslan =) 

Nu ska jag byta dator. Toodles.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback