Jag och min musik är buddies

Nu är min mobil färdigladdad inför resan upp till farmor och farfarjulafton, jag och Lisa kör v70n (med Ebba där bak så vi får vara lite försiktiga med volymen). Blev en hel del Sum 41, bestämde mig för att det var dags att lyssna igenom lite (allt) av deras. Hittade mkt kul.

Blev sugen på Kylie Minogue oxå (efter en fråga på Postkodsmiljonären) så nu har jag lagt in det bästa med henne. Bara för att det inte ska bli sådär överdrivet hårt ;)

Lisa kommer nog visserligen på min musik... inte så mycket hon känner igen och det är en total avsaknad av julsånger. Mums ;D

Och nu ska jag sova (om jag kan... drack kaffe för inte såå länge sedan men what the fuck).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback