Happy new year? Inte ikväll.

Japp, jag borde sova. Hela min kropp vet om det och skriker efter det. Så jag ska lyda min kropp för en gångs skull (även om den stackarn knappt vet vad sömn är nuförtiden känns det som).

Kvällen har spenderats med Fredrik och Lizze i ett försök att planera en högst virrig nyårsafton. Är det inte det ena så är det det andra. Jag har inga större förhoppningar om nyår (eftersom det alltid brukar bli pannkaka, alt. utspritt till döden), men det här året vet jag att maten kommer bli mums iaf =) Det är alldeles för mkt olika viljor som ska bestämma sig känner jag. Årets nyår pendlar melllan sju och femton pers. Lättplanerat

Så jag skiter i om folk tycker jag borde stressa ner. Dra åt fanders. Men nu ska jag släppa det, för imorn ska jag sälja nyårsmiddagar, inte planera dem. Natti!


Kommentarer
Postat av: Fräddie

HAHA! Men du är ju ingen nyårsmänniska heller Jenny ;)

Postat av: Jenny

Haha. Nej och det märks ;)

2007-12-29 @ 19:11:11
URL: http://djenns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback