GRattis till min stora Petite!

Jaha. Och där sket det sig. Hade tänkt lägga in lite bilder på min alldeles underbara lillasyster som har blivit löjligt stor idag, men det gick inte så förbenat bra alltså.

Iaf:

Himmel, hon är redan 16!!!!! Vet ni hur sjukt det är att den där lilla skiten får övningsköra nu?! Sanslöst.

Grattis gumman. Älskar dig =)



Anledningen till den dåliga uppdateringen har varit Lisa och K-krona. Köpte nästan alla julklappar till familjen idag. Sååå nöjd. Hittade tom lite till mig själv. Bland annat en klänning jag kan ha nyår, en tröja till imorn, träningsshorts och smått och gott =) Najs dag.
Fick se insidan av Ericsson-byggnaden igen. Kände mig som ett litet barn medan jag väntade på att pappa skulle bli klar =P

Nu ska jag sova. Det är inte ofta man går 6,6 km i klackar (måste bara älska min mobil med stegräknare!). Det tär på mig. Så godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback