En snodd lista (vad annars. jag komponerar inte)

Vad:
Har du på dig idag? Hehe... svarta byxor och en lila tubtopp... (don't ask ;D)
Har du för frisyr? Stram knut á la ballerina (om man vill vara poetisk annars; städtantsknut)
Ska du göra innan dagen är slut? Träna =)
Ska du göra imorgon? Köra till Karlskrona, shoppa och luncha med pappa.
Åt du senast? Hehe, pepparkaksdeg
Är det allra bästa med dig? Gick jag och funderade över idag faktiskt. Jag ska meddela när jag kommer fram till ngt 
Ogillar du hos dig själv? Dålig dag idag så; vad gillar jag? 
Lyssnar du på för låt just nu? Sixx Am-Tomorrow

Vem:
Kramade du senast?
 Ebbis
Saknar du? Ja. Det kan ni ju gissa.
Vill du spotta på? alla dåliga förare... och dåliga människor förstås
Skulle du vilja se ut som? Keira Knightley... har fastnat för henne
Gjorde dig arg senast? Lisa defintivt. Elin kan intyga

Kan du:
Simma fjärilsim? Ja men inte så bra precis. Det liknar mer en drukningsolycka.
Stå på ett ben: Haha, ja om jag inte är überfull.
Sjunga riktigt höga toner? Pratar vi rent eller falskt? För falskt kan jag... fortfarande inte ta höga toner 
Baka? Mjo det får jag nog säga.
Göra volter? Får jag en trampolin så utan problem.
Ditt eget mobilnummer? Haha... faktiskt. Trots att jag precis har bytt ;)

Har du:

Pallat äpplen? Jajjemen... eller jag och Emelie hejade på Jesper och August om jag minns rätt 
Tappat något värdefullt i toaletten? Tack och lov inte.
Skrikit åt en lärare? Mjo... men det var nog bara för att fånga Ingemars uppmärksamhet (host)
Förlorat någon nära vän? Ja, så kan man uttrycka det.
Varit i Asien? Indien men vill gärna till Sydostasien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback