En lista igen. Det här är kul haha

Vad ser du mest fram emot inom de kommande sex veckorna? Flytta, nyår och jul (ingen inbördes ordning)
Vilken är den senaste filmen du såg? guldkompassen =)
Vad föredrar du; att skicka sms eller att ringa? Sms för tillfället. Färre tillfällen att det blir dåligt med ord då
Vad gjorde du mitt på dagen igår? Var på Maxi och ÖB och handlade.
Vilken färg har dina ögon? blåa
Vad har du på dig just nu? En bh och ett par jeans (jag ska snart gå lägga mig. Kände jag behövde förklara det)
Vad fruktade du skulle komma och ta dig på nätterna när du var liten? Vargar har jag alltid varit rädd för och monster
Vad gillar du med hösten? Mysa men inte frysa. Höststormar är mys till exempel.
Vad gillar du med vintern? Julafton, advent, baka julgrejerna och nyår.
Vad gillar du med sommaren? Värme för en frysande sate som mig.
Vad gillar du med våren? Vårkänslor =)
Föredrar du strumpor, skor eller barfota? Skor definitivt.
Vad var det senaste du åt? Mat så var det kycklingsallad, annars choklad.
Vad är fin favoritdessert? Tusenbladstårta. Bara för att man inte får det så ofta precis.
Är dina föräldrar gifta/separerade/skiljda? gifta, 19 år sista april
Gillar du kinesisk mat? Ja då, oftast. Inte så sugen på det så ofta. Men det är en annan sak.
Gillar du kaffe? Ja tack. Speciellt mammas och mitt.
Vad dricker du på morgonen? Te och vatten eller inget alls.
Sover du med näsan mot väggen eller vänd mot resten av rummet? Näsan ut och ryggen tryckt mot väggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback