Advent är mys

Nu lutkar det julmys i hela huset... jag har nämligen fördrivit förmiddagen med att göra världens tunnaste Swedish thins (som pepparkakor kallas i USA)... pappa tyckte att vi skulle linda dem i silkespapper annars är det risk att de går sönder (sant). Men Adde sa iaf att det är mkt smak i dem trots att de är så tunna så det får jag väl ta som en komplimang =P

Nu ska jag iväg och jobba tre timmar (rätt skönt pass ändå :P) och sedan ikväll har jag lovat att rädda Fredrik från tristessens klor.

Och sedan imorgon är jag ensam hemma och då är det lusskatter som gäller och min julmusik (vilket betyder ganska lite julmusik eftersom jag inte är ngt fan av just det).

Nu pyser jag. See ya'!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback