1:a advent

Kämpar med mina lussekatter för tillfället (ja, jag var lite svårstartad imorse... hunden och jag sov gott i min säng när jag borde ha gått upp)... iaf; måste lusskatter vara så jäkla kladdigt och svårt i all allmänhet? Eller är det bara mitt recept som är sådant? Men de brukar bli bra (efter en hel massa svärande, tur att jag är ensam hemma).

Ska bli riktigt mysigt med en riktig adventsfika hemma, jag verkligen älskar juletider. Det luktar nybakat, glögg och familjehögtid =) Synd bara att jag inte gillar julsångerna på samma sätt. Himmel... jag fattar inte att Lisa har pallat att lyssna sedan mitten av november (kanske tidigare men jag vill ju inte överdriva)... på hög volym. Varenda dag. Inte min grej =P

Jag är en ganska ihärdig Idol-dissare och motståndare (mest för mitt eget höga nöjes skull) men jag måste säga att Amandas Hallelujah...

... det var artisteri. Och underhållning på hög nivå. Och ja, det berörde verkligen.

(Där blev det många betoningar men det är för att ingen ska missa vad jag menar ;D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback