Top model

Eftersom jag sitter uppe mkt längre än jag hade tänkt så kan jag passa på att slänga in ett kort inlägg till...

följer ju Top Model 8 (vi har nu inspelningsbar hårddisk till Viasat, som vi fick installerat tidigare i veckan (av Lizzes fascha), vilket gör att spela in är världens baggis. Speciellt som vi kan kolla på andra program samtidigt. Skitgött!!) och jag måste bara säga att förutom att Jaslene (?) ser ut som en man så är hon alldeles för smal. Hon syns ju inte om man ställer henne i profil, tala om fel budskap. Säger som Lisa:

"Ingen normal person ser ut så, inte utan att svälta sig."  

Isch, isch för sådant. Och dessutom är Reneé en jävla bitch och jag hejar på Jael, den gnälliga rödhåriga (fast hon är gnällig) och Sarah.

Och "Lovligt byte" var askalas bra =) Rekommenderas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback