Thanks =)

Min helg har varit döden. Ärligt talat. Enda behållningen under helgen har varit morsan och Erik... nämligen eftersom jag satt instängd på akuten två jävla fucking dagar i rad. Igen. För sjuttioelfte gången. "kul". Hade lite (hmmpf) ont så vi var tvungna att åka in (inte en chans att jag vågade köra, det gick knappt att prata med mig). Skulle egentligen ha träffat Lizze =( Fast jag hade nog inte varit ngt trevligt sällskap ändå... jag bara grät (fel på tårkanalerna... tro inget annat ;D).

Men idag har jag varit piggare, har till och med målat lite (vedbodens ena dörr)... och läst halva Harry (inte riktigt men nästan) =)
 
Att alla orkar med mig ibland är ett under =) Tack för förståelsen. Och tålamodet. Och stödet. Och det var inte bara till familjen och Erik... vet det =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback