Shopping

Idag har jag handlat inneskor, det blev inte ett par badmintonskor eller ett par allround-skor. Det funkar inte på min fot helt enkelt. Jag behöver nätta, lätta skor med bra grepp. Så det köpte jag idag. Ett par dans/aerobic-inspirerade skor från puma. Vita med lila mönster, dösöta =) Känns väldigt bra =) Nu kanske jag slipper spagaterna =D

Har precis städat klart mitt rum, lika nice som alltid att se hur det ser ut under alla kläder ;D Och snart ska jag ner till morsan och heja på Wissman =) Sedan promenad med Ebbis och sedan ska vi hämta nya bilen =D  =D Längtar!

Go Sverige. See ya'!!

Paramore är dessutom helt klockrena. Inte många halvtaskiga låtar! Världens bästa texter! =) Var bara tvungen att säga det. Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback