Shoes... som Fredrik så fint har pikat mig för ;)



De här skorna är jag väldigt sugen på =) Den längst till vänster och den längst till höger är det rea på, ynka 200 för vardera paret... give it to me =P Och de i mitten är förvånande nog från ellos och kostar inte särskilt mycket dom heller... måste ju köpa bruna skor som passar till håret =P

Glömde ju nämna det innan, Lizze och Lisa (tack så mkt båda två) förvandlade mig igår till brunett. Ovanligt minst sagt... jag måste nog ta och vänja mig innan jag kan gilla det. Men det kommer väl så småningom.

Nu ska jag jobba om en kvart. Kanske dags att sätta igång? =P Ha det!

Kommentarer
Postat av: Fräddie

Du, brunett? :O

Postat av: Jenny

Hej segis ;D
Japps, så sant så =P

2007-08-28 @ 22:44:07
URL: http://djenns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback