Sagan om ringen - det roliga sättet

Ska ta mig igenom Sagan om Ringen (igen) har jag kommit fram till. Det är väl tredje eller fjärde gången jag läser den nu. Egentligen har jag redan läst halva, jag har bara haft ett uppehåll i några månader eftersom jag kom fram till den tråkiga delen (läs: den delen av tvåan där man följer Frodo och Sam, definitivt stillestånd där). Lösningen blir härmed:

jag skippar helt enkelt den delen! =D Kan boken redan så bra så va fan. Skit samma. Nu ska jag bara följa Aragorn, Legolas och de andra (roliga) snubbarna ;D

Annars inte hänt så mycket idag... varit på stan, fått veta att efter alla turer med min antagningen så kommer det inte bli någon kurs i Hässlehåla (kommunikation är intressant, inte sant?), käkat glass med brorsan och även kikat på film med honom, kammat hunden och nu ska jag slappa lite =)

Precis som resten av dagen. hehe. 

The All American Reject - Can't take it
Hinder - Nothin' good about goodbye
Paramore - Misery business

Det är absoluta favoriterna för tillfället.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback