Orolig matte

Sitter och lyssnar på Paramores, 30 seconds to Mars' och Monty are I's album... riktigt bra alla tre =) 

Läste ut Poeten igår efter en väldigt lång paus (tur att man har minne att inte bara veta vad som har hänt utan dessutom komma ihåg sidnumret även efter två veckor =P) och började på Janet Evanovich's bok som man fick med VeckoRevyn. Har liksom trott att hypen runt henne var något överdriven (precis som runt de senaste hypade böcker jag har läst, däribland En shoppaholics bekännelser) men hon var riktigt, riktigt rolig. Satt och asgarvade vid några tillfällen.

Helt perfekt eftersom jag behövde tänka på annat än vad som hände ute i verkliga världen idag. Ebba var nämligen tvungen att åka till veterinären. Hon kunde typ inte och jag var fruktansvärt orolig =( Gick på jobbet (där det typ inte fanns ngt att göra) och tänkte på att jag kunde följt med ner till Näsum istället för att lalla där. 

Men tack och lov var det inget farligt, bara en infektion/inflammation i livmodern typ. Så hon har varit sövd idag den lille (vilket har resulterat att hon har sovit resten av dagen, hade henne i famnen och hon hade ungefär lika mkt muskelkraft som en bebis, höll du inte upp huvudet hängde det bara... avslappnat =P)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback