Min helg

Nu är det meningen att jag ska städa... alltså montera ner skrivbord och flytta ut halva mitt rum, det slags städa. Funderar på om jag verkligen måste plocka ner datorn eller om jag kan cheata lite och ha den stående, igång och med musik på. Hope so =P

Trevlig helg iaf... var hos Lizze i lördags. Lugnt och stilla tillsammans med Erik, Emelie, Alle och då Lizze förstås. Longe time no seen överallt där tycker jag =P Halvskum film blev det iaf.

Resten av helgen har spenderats hos Erik där jag kom underfund med; 1800-talet hade häftigt mode, mitt mörkerseende är lika med noll (Erik fick leda mig då jag inte såg en ljus grusväg ens en gång, hopeless), Illusionisten var bra, Gone in 60 seconds var sämre än jag kom ihåg den =/, hästar är riktigt scary, men katter är mysiga (förutom katthåren i ögonen och näsan; Sesam fällde ju som en tok) och en hel del annat. Trevlig helg =)

Nu är det snart mat och sedan ska jag sätta igång ordentligt. så det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback