"Men have made the a-bombs" parafraserat till: "We have made the a-bombs"

Idag ska jag festa =) Ovanligt, oväntat och mycket länge sedan (förutom Malmö med Mikke... kanske inte så länge sedan förresten, haha). Jag och Elin, Karin och Frida och kanske någon till? No clue... det enda jag vet nu är att hela övervåningen ser ut som en atombomb har exploderat där men att Lisas rum för en gångs skull är fint =O

Mitt däremot... suck.... men det är på väg, håller på att rensa. Min stereo ska ut, min tv ska ut, mitt skrivbord ska ut, saken som tvn stod på ska ut, allting ska förskjutas lite. Undrar hur lång tid det kommer ta? Speciellt som jag ska spendera hela helgen hemma hos Erik (han är kattvakt ;D)

Men nu ska jag fortsätta att montera... ibland är jag kass. Men fan kan jag montera... till skillnad från min lillasyster (hennes uppdrag idag = torka av sakerna... inget svårare än så ;P)

Kommentarer
Postat av: Fräddan

Hela nöjet med ikea är byggandet :D

Postat av: Jenny

Njaa... det är en tredjedel. Första delen är att köpa sakerna, nästa att bygga och den tredje när det är klart =D

2007-08-10 @ 18:15:20
URL: http://djenns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback