Jag har bara tråkigt

Tretton saker jag gillar:
Familjen
Erik
Vännerna
Sova
Äta (helst onyttiga saker)
Böcker
Filmer
O-sovande
Prata
Träna
Resa
Baka
Shoppa

Tolv filmer jag älskar:
Hercules
Mulan
Heartbreakers
10 orsaker att hata dig
Kill Bill
Yrrol
Robotar
Gudarna måste vara tokiga
Aladdin
Domino
Lejonkungen
Peter Pan (den otecknade)

Elva bra band/artister:
Hinder
Paramore
Breaking Benjamin
Yellowcard
Mika
The Ark
Londonbeat
30 seconds to Mars
Amber Pacific
Papa Roach
Taking Back Sunday

Tio saker om mig:
Jag staplar köpta böcker på hög... och läser dem efter något år eller så
Stökigt är mitt mellannamn, det trots att jag får panik av stökighet
Jag är lat
Jag kan inte träna på sommaren
Jag prenumererar (eller köper) alldeles för många tidningar
Min ekonomi är en katastrof... varför har jag inte sparat?!
Jag har en förmåga att kalla folk för "älskling", "lilla vännen" och div andra smeknamn
När jag läser händer det att jag hoppar över en del av mening utan att märka något
Jag är sockerberoende... och älskar det.
Jag fullkomligt älskar att dela meloner och plasta grönsaker på jobbet

Nio bloggar jag läser:
Läser bara kompisarnas... när jag väl kommer ihåg det =P

Åtta favoriter jag äter:
Choklad (har fastnat på Marianne-choklad, mumma!)
Nyponsoppa med vaniljglass
Pappas aioli (jag vet! vitlök ;D)
Nektariner
Royal Gala-äpplen
Solroskärnor
Hembakat... eller fika överhuvudtaget
Grillat kött

Sju platser jag vill besöka:
Australien
Kenya
Bahamas
Hawaii
New York
Italien
Japan

Sex saker jag inte gillar:
Min mage givetvis
Lögner
Mitt humör ibland
Irrationalitet
Tidiga morgnar i samband med sena kvällar
Att bli fasthållen och kittlad (panik är bara förnamnet)

Fem av mina favoritförfattare (jag ändrade lite bara =P):
J. K. Rowling
David (och Leigh) Eddings
Jonathan Stroud
P. J. Tracy
Dean Koontz

Fyra serier jag följer:

Grey's Anatomy
Top Model
ööh.
och ööh.

Tre saker jag säger varje dag:
Fan i helvete
ebba-bebba (alt. Ebbis-bebbis)
älskling


Två saker jag skulle köpa om jag vann flera miljoner:

En Mini-Cooper
Ett hus (och givetvis inredning till det)

Ett mål jag vill uppnå:
Carpe diem =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback