IKEA-montör =P

Jag har råkat ut för samma sak som Emelie den här veckan, helt plötsligt jobbar jag sex dagar =O Shocking. Vilket betyder att jag missar träningen igen. Fan, jag kommer bli helt förslappad. Men jag har iaf fredagen ledig och 33 timmar betyder lagom långa pass =P

Håller på att montera mitt skrivbord nu, kämpigt måste jag säga. Inga förborrade hål så jag får kämpa som ett djur =P Men det går, nu på slutet nästan snabbt faktiskt (stolt).

Och låten som jag lyssnar på är (som vanligt):

Misery business.

Passande?

Kommentarer
Postat av: Fröddan

...jag läste först förstoppad....

Postat av: Jenny

HAHAHAHA. Typiskt =P Är det en bieffekt? =P

2007-08-27 @ 22:02:18
URL: http://djenns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback