I-I-IKEA

Då är man tillbaka från IKEA, hittade inte så mycket småplock (tack och lov, det hade ruinerat mig totalt =P)... bara stora grejer (så jag blev ruinerad ändå... men what to do?). Fortsätter på mitt björktema med någon sorts låg byrå och även ett nytt skrivbord i de mikroskopiska måtten 80x60 cm. Precis vad jag behövde för mitt lilla (och snart övermöblerade) rum =P.

Dessutom fick jag en hel härlig garderob av morsan (och farsan även om han var ovetande ;D), nu kanske jag äntligen har plats för alla mina kläder (knappast) och skor (än mindre troligt). Erik låg i lä jämfört med systrarna Hägg (svårt att inte ligga i lä där kanske) men jag hoppas att han hade trevligt ändå =)

På vägen hem beslöt vi oss för att Olofström inte var värd ännu en genomfart så vi tog vägen över Kyrkhult istället...

...och körde förbi en plats med världens mysigaste namn: Månasken. Trolskt säger jag bara (favoritord även om jag inte använder det så mycket).

Nej, nu ska jag läsa ut Harry hade jag tänkt. Ha det!

Kommentarer
Postat av: Fräddan

stavas det inte trollskt? :S

Postat av: Sofie

Hur det nu än stavas så är Olofström iaf i stort sett aldrig värd en genomfart. Och Jenny du vet att jag inte gillar Olofström ;)

2007-08-07 @ 22:59:28
URL: http://zoofies.blogg.se
Postat av: Jenny

Hehe, knappast jag heller =P Förbenat tråkigt ställe. haha.
Och nej, det stavas faktiskt TROLSKT. Fast du gjorde mig förbannat osäker ;D Inte tillräckligt mkt samband med troll för att behålla dess stavning? =P

2007-08-08 @ 01:36:48
URL: http://djenns.blogg.se
Postat av: Fräddan

haha så kan det vara, bitvhigt att ta bort ett L baa sådära!

2007-08-10 @ 16:56:09
URL: http://sandevarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback