Godmorgon... nu ska jag sova

Jaha, då var man hemma och redo att gå och lägga sig efter utekvällen/natten/morgonen. Det blev lite längre än vad jag hade räknat med... hm. Så blir det när man är med Elin och Karin ;D

Väldigt trevlig kväll, först lorden som var roligare än vanligt och sedan efterfest. Och sedan cykla hem... i festkläderna. Snyggt, väldigt snyggt. Nu när jag tänker efter måste vi ha sett ut som tre horor på väg hem efter nattpasset? haha. Sicken tanke. Måste vara övertrött ;D

Ska upp vid elva redan iaf för att hämta bil, fixa lite och sedan köra till Erik. Tillsammans med de dryga tre timmarna jag sov natten till idag får vi se hur pigg jag är ikväll när vi ska till Lizze. =P

Nej men godnatt (godmorgon?) på er nu =) Puss puss!

Kommentarer
Postat av: elin

jag är inte trött? :O får se hur dags jag däckar idag dock, vid 7 kanske :P

2007-08-11 @ 16:54:18
Postat av: Jenny

Jag somnade vid två på natten igår... men jag är pigg ändå. Tror mitt sömnbehov inte finns längre ;D

2007-08-12 @ 13:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback