Ett öga rött

http://www.ettogarott.se/

Första svenska filmen jag kan tänka mig att se på... jag vet inte hur länge. Länge. Efter Jonas Hassen Khemiris bok med samma namn (han som även skrev: Montecore: en unik tiger). Jag ska erkänna jag har inte ens läst Ett öga rött och bara de inledande sidorna i Montecore (jag hade lånat den från bibblan och var tvungen att lämna tillbaka illa kvickt =/). Efter bara några sidor kan jag iaf konstatera att Khemiri skriver sjukt häftigt (ngt som tilltalar mig, strunta i historien bara man fastnar i texten) och därför vill jag se den. Så det så.


Dessutom fick den en fyrafavoritsidan ;D

Hihi. Nu ska jag väl läsa bok eller ngt... hm. Frågan är ju. En kopp te iaf. Så mycket har jag klart för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback