Det är tur att man tjänar pengar på det iaf...

Jaha då var man hemma från jobbet... jobbar till nio fredag, lördag, söndag. Vilken helg det ger mig =P

Körde upp till Erik igår efter jobbet iaf där Johannes och Sebastian oxå befann sig upptäckte jag. Trevlig surprise... de tar nog höjden av sjukhet iaf. Skitkuliga ("att kuliga inte är ett ord? Förstod ni vad jag menade? Då är det ett ord." den som kan gissa vilken bok det kommer ifrån är fan värd en femhundring.) =D
 
De tre ägnade sig i slutet av xbox 360 både Forza (eller vad fan det nu heter =P) och Guitar Hero... jag gäspade demonstrativt och läste istället min bok (när jag inte kom med sågande kommentarer om bilarnas fulhet =P)... men men sånt är livet.

Ikväll ska jag iaf gå och lägga mig tidigt. Tidigt som tusan. Ska bara städa först. Suck.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback