Bara för att jag borde städa =P

Har du varit kär? Jaa... och är =) Min erik
Hur stora fötter har du? 37, vilket förvånar mig lika mkt varje gång jag tänker på det =P 
När dansade du senast? i fredags på lorden
Vad gjorde du nyårsafton 1999? oj. millenieskiftet ju (eller hur räknar man?), iaf så var jag med familjen + kusinerna som alltid på nyårsafton. Var det millenieskift så var vi klädda i långklänningar =)  
Älskar du alla former av sport? Jaaa!! =D Det mesta iaf.
Vad lyssnade du på senast? Hinder
Lyssnar du på radio? hela dagarna på jobbet och när jag kör
Knarkar du? inte ofta =P eller aldrig.
Vad är det första du gör på morgonen? Beror på om det är vardag eller inte... vardag så går jag upp, gör mig i ordning och äter frukost. Annars bara vänder jag på mig och somnar om =P
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig vardag? två ungefär
Vad dricker du när du festar? Oftast vodka och apelsinjucie även om det blev vodka och pucko i fredags  
Mammas namn? Marina (och ja, man kan heta Marina =P internet från i fredagsnatt =P)
Pappas namn? Johan (gärna med småländsk dialekt =P)
Salladsdressing? Njä...  
Favoritpaj? rabarber, äppel you name it ;D Prisbelönt hallonpaj gömt uppe i portugisiska berg slår dock allt.
Vad gör du för att koppla av? Läsa, sova, tar en kopp te 
Vad tycker du om att få? Kärlek  
Länder du varit i? Danmark, Tyskland, Holland, Belgien, Frankrike, Bulgarien, Tjeckien, Grekland, Cypern, Spanien, Portugal, Kap Verde, Brasilien, Indien, Dominikanska Republiken, USA... känns som om jag har glömt ngt =S  
Vad önskar du mest av allt just nu? Att mitt rum skulle vara klart så jag slipper stöket =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback