You know I'm right ;D

Så då var påskmiddagen avklarad... trevligt och gott även om man blev utsatt för lite förhör av kusinen... som vanligt =P Lite illamående här nu dock...

Jag hade rätt med telefonsamtalen, även om jag pratade med lite mer oväntade människor än vad jag hade gissat på.

Fikan var väldigt trevlig, alltid trevligt med nya människor. Jimmie blev väldigt förvånad när vi dök upp Lizze och jag, han trodde nog inte att vi skulle våga... men tji fick han ;D Det drog ut på tiden så pass att det inte var någon idé att köra hem för att sedan hämta Lisa och Anna på stationen så vi stannade i stan och handlade fotbollsskor med Jimmie istället =P haha.

Nu ska jag ringa Lizze (igen) för att prata lite. Ska träffa henne ikväll... får la se vad som händer. Kusinen ska iaf med så det blir trevligt =)

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback